close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גלקסיה - מלונות למכירה שכדאי שתכירו

מערכת שורשיז אב, תשפד21/08/2024

מתל אביב ועד לגדות הכנרת, מהגליל ועד לאיי יוון, חברת גלקסיה מחזיקה בתיק מרשים של מלונות למכירה ולהשכרה, כמו גם אוסף מגרשים ייחודיים עם ייעוד למלונות

תגיות:
shoresh.org.il גלקסיה - מלונות למכירה
צילום: freepik
הזדמנויות עסקיות הן דבר שצריך חוש ריח עבורו. חברות חזקות נשענות על חוש זה, שמתפתח לאורך שנים, לעיתים עשרות שנים של ניסיון בתחום. עם ניסיון של שלושים שנה בתחום יש לחברת גלקסיה - מלונות למכירה בפורטפוליו עשיר ומעניין, שבנוי כולו מעסקאות שנבחרו בקפידה, נבנו בתבונה, עסקאות ששווה להכיר.

מתל אביב ועד לגדות הכנרת, מהגליל ועד לאיי יוון, החברה מחזיקה בתיק מרשים של מלונות למכירה ולהשכרה, כמו גם אוסף מגרשים ייחודיים עם ייעוד למלונות, מה שפותח את השער גם ליזמים שמעוניינים להקים מלון בחזון שלהם, ויוכלו לקבל מהחברה ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, מבחירת
shoresh.org.il גלקסיה - מלונות למכירה
צילום: freepik
הקרקע, דרך ביצוע בריא של העסקה, ועד לתפעול המלון והצלחתו.

דוגמאות לנכסים – מלונות למכירה:
• מלון בוטיק בטבריה – על חופה המערבי של הכנרת שלנו, טבריה היא העיר היחידה על גדת הימה, ומן הסתם מקבלת זרם בלתי פוסק של תיירות פנים וחוץ כאחד. מבחינת הישראלים, הכנרת הוא יעד חופשה מועדף, עם גישה לכל הפעילויות שהם אוהבים בחופשה – מסעדות טובות, ים לרחוץ בו בשעות החמות, ושופינג מגוון בחנויות ובאחד או יותר מהקניונים הפרושים בעיר. עבור תיירים בינלאומיים היעד נחשב למקום קדוש, מקום עליה לרגל של נוצרים מכל העולם הנוהרים בעקבות הסיפור של ישו, שאירועים גדולים ממנו מתרחשים בימת הכנרת.
• מלון על חופי תל אביב – אם יש השקעה בטוחה בעולם המלונאות הישראלי והעולמי כאחד, זו השקעה במלון בתל אביב, ועוד יותר מכך אם הוא נמצא ממש על חוף הים התל אביבי האטרקטיבי. נכון לכתיבת שורות אלו מחזיקה חברת גלקסיה בנכס ייחודי למכירה, מלון של לא פחות מחמש מאות וחמישים חדרים (550!), על מגרש בגודל של 15000 מ"ר במרחק 2 דקות הליכה מחוף הים. הנכס האטרקטיבי נחשב לפנינה בים, ועל היתרונות המסחריים של נכס מסוג זה בתל אביב אין מה להרחיב, שכן ברור לכולנו עד כמה העיר הזו אטרקטיבית כבירת עסקים ובילויים בינלאומית.
• מלון בוטיק ביוון – יש מי שאוהבים להשקיע דווקא בחו"ל, ואם כבר מלון אז אין כמו חופי יוון. המלון המוצע למכירה הוא מלון בוטיק יוקרתי בגודל כולל של 2,000 מ"ר, עם 25 חדרים מפוארים, ספא מפואר ואטרקטיבי, בריכה, ג'קוזי, והכל בעיצוב המתבקש למלון בוטיק יוקרתי, כולל הנוף הנשקף מהמלון, נוף ממכר שמהווה חלק בלתי נפרד מערך הנכס שמושך אליו את אוהבי החיים הטובים מכל העולם, ישראלים, אירופאים, אמריקאים ואחרים. מהנוף המרהיב של הים ניתן לזהות גם את הקרבה לים, מה שמוסיף עוד קסם למלון, למרות שעם איכות שכזו בעיצוב, בשירות ובספא, מרבית האורחים מעדיפים להישאר במלון, ולא לצאת יותר מדי החוצה.

לחברת גלקסיה - מלונות למכירה ושטחים למכירה, כך שאם במקרה לא מצאתם בפורטפוליו העשיר את המלון שאתם רוצים לקנות (או לשכור), תוכלו למצוא בקלות וביעילות שטח להקמת מלון חדש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה